ליאור הסעות לאירועים

אם הגעתם עד כאן, סימן שמגיע לכם מזל טוב!
אתם עומדים להתחתן בקרוב עם האדם שאתם אוהבים ומוקרים ויוצאים יחדיו לדרך חדשה, לחיים זוגיים משותפים. בשנים האחרונות יותר ויותר זוגות מעדיפים לערוך את חתונתם באזורים בלתי שגרתיים: בטבע, באזורים מרוחקים או מבודדים, הרחק מהעיר ההומה, במקומות אקזוטיים שמהם נשקף נוף עוצר נשימה. במקרים כאלו, לא פעם האורחים, שמגיעים מנקודות שונות בארץ, מתקשים להגיע למקום האירוע ועולה הצורך בשכירת חברה שעיקר התמחותה – הסעות לחתונה!
במקרים אחרים, גם כאשר עורכים את החתונה בעיר, עדיין יש אורחים שהנסיעה למקום החתונה מקשה עליהם. אם זה קשישים שכבר לא נוהגים ואין להם סידור ואם זה צעירים שמעוניינים לשתות אלכוהול ולשמוח מבלי לדאוג להסדרי נסיעה הביתה.
אנו בחברתנו מציעים שירותי הסעות לחתונה, ומזמינים אתכם ליהנות משירות אישי, מעמידה בזמנים ומחוויית נסיעה מהנה ונוחה. נדאג לאסוף את כלל האורחים מנקודות האיסוף ולהחזירם לביתם בבטחה. בנהגים מיומנים ומנוסים עם תכנון הנסיעה מוכן מראש וכולל פרמטרים כגון: תנאי דרך, מזג אוויר ועמידה בלוחות הזמנים. כמו כן, הנהגים בקיאים בכבישי ישראל ונתיביה וערוכים לספק פתרון לאירועים בכל יעד בארץ: החל מהצפון דרך המרכז ועד הדרום.
ציי הרכבים שלנו כוללים אוטובוסים מפנקים ומיניבוסים חדישים ומאובזרים העומדים בחזית הטכנולוגיה.

טיפים יעילים למתחתנים
א. מחד, שעת היציאה לאירוע היא קריטית לאנשים, אומנם אתם מתחתנים באותו יום אבל כל שאר החברים/משפחה/עובדים… לכן יש לקבוע שעה לא מוקדמת מידי, כדי שאנשים יוכלו להישאר בעבודה מאוחר ככל שניתן. מאידך, שימו לב שהאורחים לא יאחרו יתר על המידה.
ב. קבעו מקום יציאה אחד ולא כמה מקומות – לעיתים האורחים קצת מאחרים למרות שהם מאד רוצים לבוא בזמן אבל עד שמתארגנים לאירוע או פקקים בדרך או כל סיבה אחרת, גורמת לאיחורים במועד היציאה. לכן על מנת לא להמתין בכל נקודת עצירה למאחרים קבעו מועד יציאה אחד בכל עיר.
ג. במידה והאוטובוס עובר "על הדרך" קרוב לביתם של אורחים נוספים עדכנו את הנהג ונאסוף את האורחים בדרך. (אצלנו אין עלות נוספת עבור תחנות בדרך).
ד. בדרך כלל, חברים וחברות רוצים להישאר לרקוד עד מאוחר 01:00+ בעוד המשפחה רוצה לחזור מוקדם יותר – הודיעו לנוסעים מהי שעת החזרה כדי שיכלו להתארגן בהתאם ולא יכעסו אליכם שקבעתם שעה שלא מתאימה להם…
ה. החליטו על איש קשר באוטובוס שיהיה ממונה על לו"ז האוטובוס ואיסוף המוזמנים, ויהיה בקשר עם הנהג הודיעו לכל הנוסעים מה הטלפון של איש הקשר וציידו אותו ברשימה, כוללת טלפונים, של האורחים המוזמנים. ולפתוח קבוצת ווצאפ שבה נמצאים כל הנוסעים כדי לא לפספס מישהו בהלוך ובחזור
ו. והכי חשוב – שיהיה במזל!

לדף הפייסבוק שלי לחצו כאן-

https://bit.ly/3DSdEfM

שתפו ברשתות החברתיות >>

התקשרו עכשיו: 0723939997
ליאור הסעות לחתונה

היתרונות של ליאור הסעות לאירועים

feature icon

אוטובוס נוח ומפואר

feature icon

הסעות בכל רחבי הארץ

feature icon

ניתן להזמין מספר אוטובוס

feature icon

נהגים אדיבים ושמחים!

אוטובוס לחתונה

ביקורות על ליאור הסעות לאירועים

נשמח לחוות דעת שלכם

צרו איתנו קשר

פנייה מהירה ל "ליאור הסעות לאירועים"

    שם מלא
    טלפון
    מייל
    מה מעניין אותך?
    מקום האירוע
    תאריך האירוע

    mailto
    apps
    filter_list
    phone
    add

    קטגוריות

    add
    בואו נדבר
    הי,
    מזל טוב!
    איך נוכל לעזור?