הדרך הכלה לבחירת שמלה

איך תבחרי שמלת כלה? הנה כמה טיפים:

יום החתונה הוא אחד מהימים החשובים ביותר בחייו של כל זוג, ולכן, ביום זה כל זוג מעוניין להיראות נוצץ, מושך ויפה במיוחד – עניין אשר בא לידי ביטוי בלבוש החתן והכלה. בעוד שבחירת החליפה עבור החתן הינה תהליך פשוט ומהיר במרבית המקרים, הרי שבחירת שמלת כלה היא משימה מסובכת ביותר, שכן בדרך כלל, השמלה – וכמובן, הכלה אשר לובשת אותה – מקבלות את מירב תשומת הלב ביום החתונה. לפניכן שלושה טיפים חשובים שיש לתת עליהם את הדעת בעת רכישה, השכרה או אף תפירה של שמלת כלה.

טיפ ראשון: דאגי לבחור שמלה המתאימה למבנה ולצבע הגוף שלך

אין ספק כי כלות רבות מתפתות לרכוש או לעצב שמלה, בהתאם לקו העיצובי הפופולארי בשנת החתונה שלהן. עם זאת, חשוב מאוד לזכור כי לכל כלה מבנה גוף וגוון עור אחר, ועיצוב או צבע שיתאים לכלה אחת, לא בהכרח יתאים לכלה אחרת. מהסיבה הזו, יש להתאים את השמלה לכלה, ולא להיפך. ניתן ורצוי, כמובן, לשלב בשמלה אלמנטים טרנדים ועדכניים, המתאימים לקו העיצובי בשנת החתונה של הכלה – אך עם זאת, יש לעשות זאת תוך התחשבות מלאה במבנה הגוף וגוון העור של הכלה.
• מבנה הגוף – יש לבחור בשמלה המדגישה את האזורים היפים יותר בגוף הכלה מחד, ומטשטשת את התווים אשר אנו מעוניינות לטשטש מאידך. ניתן לעשות זאת במגוון של דרכים: שרוולים או היעדר שלהם, אורך מסוים לשמלה, מחשוף במקום הנכון (קדמי לעומת אחורי) ועוד. כאשר עושים שימוש נכון באלמנטים אלה, הם יוכלו לסייע ביצירת אשליה של מראה צר ומחמיא.
• צבע – על אף המנהג עתיק השנים, לפיו הכלה צריכה ללבוש לבן, חשוב לזכור כי צבע זה לא מתאים בהכרח לכל כלה ולכל גוון עור. יש נשים שצבע לבן יחמיא להן מאוד, ולעומת זאת, יש נשים שצבע זה "ישטוף" אותן ויגרום להן להיראות חיוורות. מסיבה זו, מומלץ לשחק עם גוונים שונים בטרם בחירת השמלה – שמנת, קרם, זהב עדין ועוד, ואף לשקול שילוב של שני צבעים שונים בשמלה, כך שיוכלו ליצור אשליית אור וצל ולהחמיא יותר לגוון העור ומבנה הגוף של הכלה.

So what's your weekend plans?

A post shared by Mira Zwillinger (@mirazwillinger) on

טיפ שני: התאימי את השמלה למקום האירוע

כיום קיימים שלל לוקיישנים בהם ניתן לערוך חתונה – חלקם קונבנציונאליים יותר, כמו למשל אולמות וגני אירועים, וחלקם פחות – כמו למשל יער או מערה. חשוב מאוד לקחת בחשבון את מקום האירוע, ולהתאים את השמלה גם אליו. כך, למשל, עבור חתונה הנערכת בחוף הים, רצוי מאוד לבחור בשמלה שאינה ארוכה מאוד עם שובל ארוך, שכן היא עלולה להתלכלך מהחול ואף להידבק אליו. בנוסף, יש לקחת בחשבון אלמנטים כמו לחות, רוח ומזג האוויר, כך שתוכלו לחוש נינוחות ביום האירוע.

טיפ שלישי: שימי לב לחומרים מהם עשויה השמלה

החומרים מהם עשויה השמלה עשויים להשפיע משמעותית על מידת השקיפות שלה, האופן בו היא יושבת על הגוף ומידת הנוחות שלה. על אף ששמלת החתונה היא שמלה חגיגית ומפוארת, עליה להיות גם נוחה ונעימה – כך שהיא לא "תציק" לכלה כל הערב, ותאפשר לה להתנהל באופן רגיל ונינוח. מסיבה זו, מומלץ מאוד להימנע מבדים קשים, שורטים או לא נעימים בשמלה, ולשלב במקומם בדים רכים, נעימים וזורמים יותר, שלא ישפיעו על תנועות הגוף של הכלה ויגבילו אותן. אם ברצונכן לשלב מעט שקיפות בשמלת הכלה, יש לעשות זאת באופן מדויק ואסטרטגי, כך שלא תיאלצו "לעמוד על המשמר" כל הערב ולחוש מוגבלות בתנועות הגוף אשר אתן יכולות לבצע.
בהצלחה ומזל טוב!

מתחתנים ?! שתפ/י ,זו הזדמנות לספר :

יש לכם שאלה או משהו להוסיף? כתבו לנו בתגובות.

צרו איתנו קשר

    שם מלא
    טלפון
    מייל
    מה מעניין אותך?
    מקום האירוע
    תאריך האירוע

    mailto
    apps
    filter_list
    phone
    add

    קטגוריות

    add
    בואו נדבר
    הי,
    מזל טוב!
    איך נוכל לעזור?