כך תבחרי את שמלת החלומות

כך תבחרי שמלת כלה

אחת הבחירות הכי קשות בתהליך ארגון החתונה היא ללא ספק בחירת שמלת הכלה. עבור לא מעט כלות לעתיד מדובר בחוויה לא פשוטה גם מההיבט האמוציונלי וגם החיפוש אחר ה״שמלה המושלמת״ שלא באמת קיימת.

נפגשנו עם מעצבת שמלות הכלה אסיה מסטודיו A&G  כדי לקבל ממנה כמה טיפים חשובים שיעזרו לך מאד בכל ההרפתקה המאתגרת של בחירת השמלה ליום החתונה. אסיה היא בלי שום ספק אחת שיודעת, עם שנים של ניסיון, מאשר תחת ידיה עברו מאות כלות מרוצות.  אז הנה כמה עצות ורעיונות שיעשו לך את החיים הרבה יותר קלים, לפחות בכל מה שקשור לשמלת החלומות שלכן.

עם העצות המעולות של אסיה , תוכלי לבוא מוכנה ורגועה לתהליך. אז בואי נתחיל.

מאיפה מתחילים?

כמו שאת בטח מתארת לעצמך, תהליך בחירת השמלה ותפירתה הוא מורכב ומצריך השקעה של זמן וכוחות. לפני שאת מתחילה בתהליך רוצוי מאוד לבוא עם כמה אופציות שתבחרי מראש
לאחר מכן תצטרכי להגיע למספר מדידות וכדאי לקחת בחשבון גם נסיעות והיעדרות מהעבודה כדי להגיע למדידות. חשוב מאוד לדעת כי תמיד יש פער בין הרצוי למצוי, במיוחד כשהמשימה עוד לא הושלמה ועוד לא רואים את התוצר המוגמר (סבלנות היא שם המשחק). הדרך מהתמונה או מהדוגמא על הנייר עד התוצאה הסופית עשויה להיות ארוכה מאוד ומסורבלת ואולי גם לא קלה רגשית – עם  עליות וירידות וגם כמה מהמורות.  תסמכי על המעצב/ת שלך לקחת אותך בדרך הנכונה. יחד עם זאת כדאי להתכונן מראש ולעשות תיאום ציפיות. אם תדעי איך להתארגן נכון, מה לעשות וממה להימנע, תוכלי לצלוח את המשימה בקלות ובנעימות.
שמלה: A&G wedding dresses

התאימי את השמלה לאירוע

מומלץ להחליט מה אופי החתונה הרצוי-  האם זאת חתונה כפרית או אורבאנית, חתונת חצר קטנה או באולם מפואר, חתונת צהרים או ערב וכו’.
באיזה עונה נקיים את האירוע קיץ או חורף , ודאי שסגנון השמלה יותאם לאופי החתונה. מטרתי כמעצבת שמלות כלה לתת לך את הכיוון בהתאם לאופי האירוע ובהתאם לשעת האירוע.
חשוב להדגיש כי לא כל שמלה מתאימה לסגנון האירוע ולכן נצטרך לתאם את הסגנון מראש על מנת לתת לך להיות מושלמת וזוהרת ביום המאושר!

חפשי השראה :

חשוב לערוך מחקר לפני שבכלל מתחילים לחפש דוגמאות באינטרנט או במגזינים  ולבוא עם דוגמאות של שמלות , זה יעזור למעצב/ת להבין ולכוון לטעם שלך.
עם זאת, חשוב מאוד לבוא בראש פתוח ולנסות מגוון גזרות וסגנונות שונים כדי למצוא את הגזרה המחמיאה ביותר לגופך. לעולם על תומרי לא  –  הרבה פעמים דווקא מה שחשבת שלא תרצי יהיה מה שיחמיא לך במיוחד.


שמלה: A&G wedding dresses

התאמת השמלה למבנה הגוף

לכל כלה מבנה גוף שונה וייחודי ולכן מומלץ לנסות מגוון רב של גזרות. אל תנסי לטשטש או להסתיר את האיזורים הבעייתים (לדעתך), לפעמים זה רק ימשוך אליהם יותר תשומת לב.
חשוב להסתכל על השמלה כמכלול ולשמור על איזון בין כמויות הבד כדי שלא תיבלעי בתוך השמלה.
חשוב לתת אמון בנסיון הרב של מעצבת השמלות שלך שתדע להתאים לך את הגיזרה המתאימה למבנה הגוף שלך!

המדידה הראשונה

מומלץ לבוא בראש פתוח למדידת השמלה ולהבין שהשמלה שמודדים בסטודיו לא יושבת ולא נראית כמו השמלה הסופית אותה לובשים ביום החתונה.
חשוב לזכור שאפשר לשנות כל שמלה ולהתאים אותה עבורך. כדאי להגיע למדידה עם מישהי קרובה חברה, אמא, ידיד קרוב שאת סומכת על טעמו ודעתו.
והכי חשוב במקרה הזה ללכת עם הלב שלך במידה ומשהו לא נראה לך לא מאוחר לשנות ולתקן.
כמעצבת שמלות כלה אני לרוב שומעת לרחשי ליבה של הכלה על מנת לתת לה להרגיש ולחוות את ההתרגשות והעוצמות של היום המאושר.

לא לשכוח להביא למדידות

תחתונים טובים וללא תפר בצבע גוף או מחטב אם את מרגישה צורך –  זה הדבר הכי חשוב למדידות. מומלץ לבוא גם עם חזייה טובה בצבע גוף למקרה הצורך.
המלצה היא להתייעץ לפני ההגעה מה להביא ולרשום על מנת לא לשכוח על מנת שהכל יהיה מושלם!


שמלה: A&G wedding dresses

הינומה

כאשר השמלה  בשלב מתקדם וניתן לראות מוצר כמעט מוגמר מתאימים את ההינומה לשמלת הכלה ללוק הכללי ולאופי החתונה.
רצוי לנסות מספר הינומות שונות: קצרות, ארוכות, עם תחרה, או נקיה , עם שיבוץ או בלי עד שמוצאים את ההינומה הנכונה.
כדאי לבדוק את צפיפות הבד של ההינומה ולוודא שאת מרגישה בנוח מתחתיה, חשוב מאוד לא לשכוח את הסיכה של ההינומה כי בלעדיה לא תוכלי לתפוס את ההינומה!


שמלה: A&G wedding dresses

עזרה ראשונה ליתר ביטחון

חשוב תמיד לקחת Kalia To Go! – לפעמים כתם קטנטן יהפוך לכתם גדול ובעייתי אם ננסה לשפשף אותו. אם הכתם לא בולט לעין- עדיף לעיתים קרובות לא לגעת.
חשוב לא להתרגש מכל פיפס קטן כי זה היום שלך ובכי לא בא בחשבון במקרים של חתונה שהרי לא תרצי למרוח את האיפור וההשקעה של יום שלם!
חשוב להיות מאושרת מכל סיטואציה ולקחת הכל בקלות.

תודה למעצבת אסיה מ- A&G wedding dresses ששיתפה בניסיון העשיר שלה בתחום בטיפים המעולים האלה. אסיה נבחרה להתארח בכתבה לא רק בזכות השמלות היפיפיות שלה
אבל גם בזכות היחס הנפלא שהיא נותנת לכל כלה שנכנסת אליה לסטודיו – משהו שממש לא מובן מאליו כאן בארץ
לאתר של A&G wedding dresses
לקביעת פגישת היכרות: 0723939818

 

פורטל האירועים מתחתנים גרופ מאחל לכל הכלות המון מזל טוב
במידה והכתבה עזרה לכן נשמח לפרגון בתחתית הכתבה
במידה ומצאת טעות בכתבה נשמח לשמוע על כך.

סלוני כלות הרוצים להצטרף לפורטל מוזמנים לעשות זאת דרך שרות הלקוחות – 072-3957414

מתחתנים ?! שתפ/י ,זו הזדמנות לספר :

יש לכם שאלה או משהו להוסיף? כתבו לנו בתגובות.

צרו איתנו קשר

    שם מלא
    טלפון
    מייל
    מה מעניין אותך?
    מקום האירוע
    תאריך האירוע

    mailto
    apps
    filter_list
    phone
    add

    קטגוריות

    add
    בואו נדבר
    הי,
    מזל טוב!
    איך נוכל לעזור?