היכונו למתקפה: 10 השאלות הקלאסיות שישאלו אתכם לאחר החתונה

החיים מתחילים אחרי החתונה. מעבר לתכנונים המקובלים של ירח הדבש או היציאה לציד דירות, מטח השאלות שנורה אל עבר הזוג החדש הופך לעבודה בפני עצמה. אספנו עבורכם את עשר השאלות הכי קלאסיות שכל זוג נשוי טרי נאלץ להתמודד איתן אחרי החתונה עם אפשרויות לתשובות יצירתיות.

1. איך הייתה החתונה?

גם אורחים שנכחו באירוע ישמחו לשמוע על החוויות האישיות שלכם. לרוב לא יהיה חדש תחת השמש, ורוב הזוגות יתנו את אותן תשובות, אבל לעתים יש הפתעות שהתרחשו מאחורי הקלעים שרק הזוג ומספר מועט של חברים היה מודע להן. תשקלו מה אתם חושפים.

2. אתם שמחים שזה נגמר?

באופן מפתיע אולי, רוב הפעמים התשובה תהיה כן! אבל המציאות מוכיחה שחוויות משמעותיות בחיים לא ניתנות לחלוקה של שחור ולבן; מדובר בטקס הכי חשוב בחייכם, הכנתם את עצמכם חודשים לאירוע שהסתיים לאחר כמה שעות שלא בטוח שאתם זוכרים מה התרחש בהן. מצד שני, ישנה הקלה אדירה שכל המתח והלחץ מאחוריכם, וכעת ניתן להתפנות לירח דבש החלומי.

3. אפשר לראות תמונות?

בעידן הטכנולוגי כל התמונות האישיות מוצגות ברשתות החברתיות השונות. בין אם באופן וירטואלי או פיזי, אנשים אוהבים תמונות, ובעיקר של עצמם! תמיד כיף לעלות תמונה של החבר השיכור שעשה פאדיחות בחתונה והוא לא זוכר. מה זה קצת הלבנת פנים ברבים לעומת רגע בלתי נשכח שחובה להנציח?

4. לאן אתם נוסעים לירח הדבש?

אל תתביישו לשנות גרסאות, זה לא באמת משנה, אנשים רוצים רגע של אנחת קנאה, אז תנו להם את זה! רצוי להיות יצירתיים ולספר על יעדים אקזוטיים ואזוטריים במיוחד. אף אחד בין כה לא יזכור מה אמרתם.

5. איך היה ירח הדבש שלכם?

שאלת המשך מתבקשת. תעלו אלבום מושקע לרשתות החברתיות בלי להחסיר שום פרט: שתיית הקוקוס על החול הלבן, ארוחת הערב הרומנטית לאור נרות, הקפה של הבוקר מול ההרים הירוקים, שקיעות עוצרות נשימה. אתם מכירים את הנוהל.

6. אז איך זה להיות נשואים?

״זה מדהים, החיים שלנו השתנו מהקצה לקצה!״, תשחקו עם התשובות; תהיו ישירים, מעורפלים, פאסימיים, אופטימיים, תבחנו את התגובות השונות של האנשים, אולי אפילו תעשו מעקב על המבדק ותשתפו את מסקנותיכם. העיקר שלא יהיה לכם משעמם.

7. מתי ילדים?

השאלה הכי ישראלית אחרי: ״מה המצב?״. תענו שהייתם עסוקים מאוד בירח הדבש ואתם מצפים לטוב, או להפך, תנו טווח מוגזם של צפי להקמת משפחה: ״סמדר צריכה לסיים תואר שני ודוקטורט על צמחים נכחדים באמזונס, אז בערך עוד 10 שנים פלוס מינוס. לא ממהרים״.

8. כמה עלתה החתונה?

לכולנו יש חברה או בן דוד שמתכוון להתחתן בקרוב אז מתבקש שנעשה סקר שוק עבורם כדי שיהיה להם מדד השוואות רחב. גם אתם הייתם בצד השני עד לפני רגע, לא ככה? תענו שהצלחתם להוריד את המחיר; הערמתם על המערכת כי התחתנתם בשבוע שהיה שפל בחתונות. יצא לכם טוב, ובכלל יש לכם חוש עסקי מפותח.

9. מה אתם מתכוונים לעשות עם הכסף?

קיבלתם ים של צ׳קים, אתם עשירים! האמנם? כנראה שלא, אבל אף אחד לא צריך לדעת לאן הולך הכסף. תספרו שאתם מתכוונים להשקיע במניות חמות שקיבלתם עליהם מידע פנימי, או שאתם עוברים לחו״ל לשנה.

10. איך היה האוכל?

השאלה החשובה מכל, שאולי הייתה צריכה להיות ראשונה אבל הגיעה איכשהו לסוף הרשימה. זו שאלה כמובן של אנשים שלא נכחו באירוע, וכנראה שהיא לא תופנה אליכם אלא לאורחים שכן היו. תנסו לרגל ולצותת לשיחות של חברים כדי לגלות מה הם באמת חשבו על האוכל. אחרי הכול, זה מה שיקבע מיהו חבר אמת ומי לא.
מתחתנים ?! שתפ/י ,זו הזדמנות לספר :

יש לכם שאלה או משהו להוסיף? כתבו לנו בתגובות.

צרו איתנו קשר

    שם מלא
    טלפון
    מייל
    מה מעניין אותך?
    מקום האירוע
    תאריך האירוע

    mailto
    apps
    filter_list
    phone
    add

    קטגוריות

    add
    בואו נדבר
    הי,
    מזל טוב!
    איך נוכל לעזור?