ביוטי וטיפוח לקראת החתונה

כמובן שאת רוצה להיראות מושלם ביום החתונה שלך. סביר מאוד שכבר שכרת את מעצב השיער והמאפרת הכי טובים במסגרת התקציב שלך התחלת את הטיפול בעור וביקרת אצל רופא השיניים כדי שיהיה לך חיוך מיליון דולר. זה נהדר, אבל ישנם עוד כמה פעולות פשוטות שיכולות לקחת את המראה שלך לשלב הבא. אז את מתבקשת להפסיק את הפגישות עם המומחים ולשים לב לעצות DIY שאספנו עבורך במיוחד. מוגש באהבה מטעם מחלקת היופי של אתר מתחתנים.

השתדלי להימנע מהחלטות קיצוניות

הרבה מתחתנות נתפסות בהתרגשות של ההכנות לאירוע ובוחרות מראה חדש לחלוטין. חשוב לזכור שהרעיון הוא להיות הגרסה הכי מופלאה של עצמך, ולא הגרסה הכי שונה של עצמך. מומלץ לחשוב פעמיים לפני שאת צובעת את הבלונד לשחור או מתאפרת באופן מוגזם. הרי את רוצה להסתכל לאחור על תמונות החתונה ולהיות גאה באיך שהיית נראית ביום המיוחד שלך.

השתמשי במגבונים סופחי שומן

המגבונים סופחי שומן הם הדרך הטובה ביותר לשמור על ׳הזוהר׳ של העור שלך ולמנוע ממנו להפוך לשומני. ניתן להשתמש בהן על המצח, קצה האף והסנטר – האיזורים שנוטים להבריק הכי הרבה. את יכולה להיעזר גם בפודרה שקופה שהיא נהדרת לרכך את הבוהק.

תדאגי לשיזוף שלך בטרם עת

את רוצה להיות קורנת ושזופה כאילו חזרת מחופשה באיים, מובן לחלוטין. רק אל תירדמי שעות בשמש הקופחת בחוף הים, או תשכבי במיטת שיזוף יום לפני האירוע. קחי לעצמך טווח של לפחות שלושה ימים לפחות לפני היום הגדול. כך את תאפשרי לשיזוף להתאקלם בעורך ותימנעי מהמראה האדמומי וקילופים בעור.

 

תתחילי להשתמש בחומצה גליקולית

כן, חומצה זה נשמע קצת מפחיד, אבל זו נוסחת הפלא לעור רענן ונקי יום יום. הכיני את עור הפנים שלך מבעוד מועד ליום הגדול. נכון שאם את בגילאי ה-20 אז קרוב לוודאי שהעור שלך עדיין נראה נפלא, אך אם תניחי כל לילה קרם חומצה גליקולית, הפנים שלך יראו נקיות רעננות ומוכנות לספוג כל מוצר טיפוח שתשימי עליהן. שימי לב רק לשים קרם הגנה 50 במשך היום וללכת עם כובע. חומצה גליקולית שמקלפת בעדינות את עור הפנים ושמש לא הולכות יחד.

שם קוד: מסקרה נגד מים

השתמשי במסקרה נגד מים, זה די ברור מאליו לא? תתפלאי, ישנן כלות שבוחרות בפורמולה רגילה ומצרות על כך כאשר דמעות של שמחה מורחות את האיפור המקצועי והמושקע. וגם אם את לא בכיינית, הלחות עלולה ליצור אפקט של ׳שקיות שחורות׳ מתחת לעיניים. בחרי בפרומולה אמידה במים עם סילון שחור כדי להבליט יפה את העיניים. סביר שלאמנית האיפור שלך יהיה חומר איכותי בהיכון, אבל זה לא מונע ממך מלהתכונן מראש לכל מקרה.

מס שפתיים

את רוצה שהשפתיים שלך יראו במיטבן מתחילת הטקס ואז לחלוקת העוגה. הכנת השפתיים עם פילינג עדין, שימון עם קרם שפתיים איכותי ואז עפרון שפתיים, אודם ומעט צללית עיניים מתאימה, יעזור לך להעצים את הצבע שלך. זה יבטיח בסיס טוב שיישאר קבוע לאורך האירוע, אפילו כשאת אוכלת או שותה, הצבע יישאר חי ובולט. נסי להוסיף גם קצת גלוס כדי להוסיף רכות למראה.

 

וכמובן שהדבר החשוב הוא- שתרגישי עצמך! את צריכה להרגיש בנוח, לעשות רק מה שטוב לך ולעור שלך. נסי לא להיות מושפעת מדעות של בעלי מקצוע או אפילו חברות, שכמובן רוצות בטובתך, אבל לא מכירות את העור שלך כמוך. פנקי את עצמך בטיפול יופי, דאגי לאיפור בסגנון שאת אוהבת, כדי שתרגישי הגרסא הטובה ביותר של עצמך.

מתחתנים ?! שתפ/י ,זו הזדמנות לספר :

יש לכם שאלה או משהו להוסיף? כתבו לנו בתגובות.

צרו איתנו קשר

    שם מלא
    טלפון
    מייל
    מה מעניין אותך?
    מקום האירוע
    תאריך האירוע

    mailto
    apps
    filter_list
    phone
    add

    קטגוריות

    add
    בואו נדבר
    הי,
    מזל טוב!
    איך נוכל לעזור?