איך לתכנן חינה.

לא מעט זוגות בוחרים להמשיך את מסורת המשפחה ולקיים, בנוסף לאירוע החתונה עצמו, גם אירוע חינה מרוקאית, המתקיים בדרך כלל מספר ימים לפני החתונה.
בדרך כלל צד הכלה הוא הצד המארח של החינה למרות שהיום ברוב המקרים 2 הצדדים נושאים בהוצאות הכלכליות.
טקס החינה נתפס כאירוע של ממש ככל המשתמע מכך, וכולל הפקה מלאה בדומה לאירוע החתונה. אין ספק כי מדובר לא רק בהוצאה כלכלית לא מבוטלת, אלא גם בהתעסקות וזמן רב המוקדש לתכנון אירוע החינה, בנוסף לאירוע המרכזי, החתונה.

חינה מרוקאית,כאשר רוכשים מאיתנו חינה מרוקאית נהנים ממגון תפאורות מהמפוארות שקיימות היום בישראל, אנו מציעים הפקה מלאה של אירוע החינה שיחסוך לזוג ולהוריו, שהם אלו שבד"כ אחראיים על תכנון אירוע החינה, לא מעט זמן, טרחה וגם כסף. אבל, עדיין, רוב הזוגות בוחרים שלא להשתמש בשרותי הפקה מסוג זה ולכנן את האירוע בעצמם, בסיוע והכוונת ההורים, כמובן.

כך תארגנו את האירוע בצורה יעילה

עיצוב האווירה: כשמדובר בחינה מרוקאית, עיצוב החלל הוא קריטי ליצירת האווירה המתאימה לאירוע מסוג זה. עיצוב האווירה כולל פריטים אתניים באזור קבלת הפנים וכמובן שגם באולם עצמו, במרכזי השולחן, מפות שולחן ומפיות מעוטרות בעיטורים מתאימים וכן תפאורה מרוקאית המיועדת לטקס החינה עצמו ובו מקומות ישיבה מסודרים למשפחה הקרובה. מתחם תפאורת החינה כולל לא רק את התפאורה עצמה אלא עיצוב שלם של האזור (מגשים, קנקנים ופריטים אותנטיים נוספים) שיעניקו לטקס החינה את האווירה המתאימה.

תלבושות: אי אפשר לערוך חינה מרוקאית מבלי להתלבש בלבוש המסורתי. מי מאיתנו שביקר במרוקו זכה לחוות מקרוב את התעשייה השלמה הקיימת סביב הלבוש המסורתי, ואולי אפילו לרכוש לעצמו כמה פריטים מקוריים למזכרת. בדרך כלל נהוג להלביש את החתן והכלה מראש, כך שיקבלו את פני האורחים כשהם לבושים בתלבושת המסורתית. אנו נדאג להחליף לזוג מספר תלבושות ממיטב המסורת המרוקאית.
לגבי קהל האורחים, נהוג להזמין את האורחים לחדר שהוכן מראש באולם המיועד לכך, ולאפשר להם להתלבש בלבוש המסורתי לפני טקס החינה עצמו. מאחר ובדרך כלל בשלב בו האורחים מתלבשים, שורר אי סדר באותו חדר, רצוי לבחור מבעוד מועד תלבושות למשפחה הקרובה, הורים ואחים ולזמן אותם מראש לחדר להתלבש לפני שהאורחים נכנסים לחדר להתלבש!!!!

מתוק מתוק: ואיך אפשר בלי המתוקים המפורסמים? אצלנו תוכלו גם לעצב שולחונות מתוקים ולהנות מתפאורה מושלמת, עוגיות ומתוקים מסוגים שונים כמו ריבות וסוכריות. זוהי למעשה סגולה לחיים משותפים מאושרים ומלאים בטוב עבור הזוג הטרי.  והיום ניתן להזמין מראש מגשים מסודרים של עוגות ועוגיות מסוגים שונים אצל לא מעט נשים שמתמחות בכך. כל שנותר לכם, הוא לאסוף אותם ביום האירוע לסדר באולם.
בנוסף תמצאו אצלנו עמדת מופלטה כמיטב המסורת המרוקאי, עמדת ספינג מופלאה ומגשי עוגיות שיתנו צבע וטעמים משובחים.

מתנות לחתן ולכלה: במהלך טקס החינה עצמו, נהוג כי משפחת החתן מעניקה לכלה מתנות וכנ"ל לגבי משפחת הכלה. המתנות הן בדרך כלל תכשיטים מסוגים שונים וכן סלסלאות גדולות מעוצבות הכוללות הלבשה תחתונה, מוצרי טיפוח, מגבות ואפילו מצעים. יש לציין כי אין מדובר בחיוב, כך נהוג. כמובן, שראוי להתחשב גם במצבו הכלכלי ש כל אחד מהצדדים ולא להקשות על משפחות עבור המנהג.

לסיום, בדרך כלל, כשמתכננים חינה מרוקאית, רצוי לתאם איתנו מראש את העיצוב , מאחר והדבר מצריך לא רק ידע וניסיון מקצועי, אלא גם רכישה והכנה מבעוד מועד של אלמנטים עיצוביים מורכבים יחסית, תלבושות ועוד
אנו נשמח לקחת חלק ביום המאושר והמשפחתי שלכם ולקיים לכם טקס מסורתי ואיכותי כמיטב המסורת המרוקאית ,

<<להזמנות לחצו כאן>>
מוזמנים לדבר איתנו בטלפון: 0723939851

ניפגש בשמחות שלכם הלל לחינה.

מתחתנים ?! שתפ/י ,זו הזדמנות לספר :

יש לכם שאלה או משהו להוסיף? כתבו לנו בתגובות.

צרו איתנו קשר

    שם מלא
    טלפון
    מייל
    מה מעניין אותך?
    מקום האירוע
    תאריך האירוע

    mailto
    apps
    filter_list
    phone
    add

    קטגוריות

    add
    בואו נדבר
    הי,
    מזל טוב!
    איך נוכל לעזור?