איך לבחור צלם מתאים לחתונה

אחת הבחירות החשובות ביותר לקראת החתונה הקרבה שלכם, הינו בחירת הצלם או חברת הצילום שיתעדו את האירוע ויפיקו תמונות מקצועיות ויפהפיות. אין ספק שהתמונות והוידאו שיישארו לכם לאחר החתונה, יהוו מזכרת לכל החיים. לכן חשוב מאוד להשקיע בבחירת צלם איכותי לחתונה, אח שיהיה לגמרי נוכח באירוע, יידע לתעד את הרגעים החשובים ביותר, אלו שלא יחזרו שוב, שיידע לצלם מהזוויות היפות ביותר ועוד ועוד. כאשר אתם בוחרים את הצלם לחתונה, יש סיכוי גדול שתתכננו איך התמונות ייראו; על אילו רגעים יהיה דגש, איפה ימוקמו חברי המשפחה ועוד. כחלק מהתכנון וההכנה לחתונה, חשוב לראות כיצד האולם שבחרתם לאירוע, ייראה דרך עדשת המצלמה. ישנם אולמות אשר מאופיינים בתאורה עזה, וחלקם דווקא חשוכים למדי, ועם התנאים הללו הצלם צריך לדעת להתמודד.

בחירת אולם מתאים לחתונה שלכם, הינה בחירה חשובה מאוד גם כן, אשר יכולה להיות מושפעת משיקולים רבים, ביניהם גודל האירוע, מספר האנשים המוזמנים, שיקולי תקציב ועוד ועוד. כמו כן, ישנם אנשים אשר מתחברים יותר לאירועים קטנים ואינטימיים, וישנם אנשים אשר מתחברים לאירועים גדולים ומרשימים. אין ספק שלכל סוג אירוע יש את היתרונות והחסרונות שלו. את כל השיקולים הללו עליכם לקחת בחשבון כאשר אתם מתכננים את החתונה שלכם, ומציינים נקודת זמן משמעותית בחייכם. באדיבות טל אקוקה

באדיבות אלרן LILO ביטון צילום אירועים.
באדיבות אלרן LILO ביטון צילום אירועים.

בחירת הצלם הנכון בשבילכם!!!

התעניינו אצל ידידים או קרובי משפחה – חשוב לכם לבחור צלמים איכותיים ומוצלחים, כאלו שינציחו את האירוע בצורה הטובה ביותר? כדאי לכם לברר אצל מכרים על צלם אירועים מוצלח. ייתכן כי חבר טוב יוכל לספר לכם על נותן שירות מוצלח שהוא התנסה אתו.

התרשמו מתמונות ומהסרטות – בשביל לקבל החלטה נכונה בעבורכם מומלץ כי תתרשמו מביצועים של צילומי חתונה. עלעלו באלבומים וצפו בהסרטות, כך תקבלו מושג לגבי איכות הביצוע וסגנון הצילום. ותוכלו להחליט האם גם לכם יוכל צלם זה לספק שירות מוצלח, לשביעות רצונכם המלאה.

האווירה והשירות – אמנם חשוב ביותר להתייחס לתוצרי הצילום. אך אי אפשר להתעלם מכך שחשוב שבעת האירוע יתנהלו הצלמים בצורה הנכונה תוך מחשבה על בעלי השמחה. אינטראקציה בין הצוות המצלם לבעלי השמחה חשובה ביותר. בררו גם על כך.

בחירת התמונות – מהן אפשרויות בחירת התמונות? בעוד שיש צלמים שיריצו אתכם הלוך ושוב עם דיסקים בשביל לקבל את החומר, הרי יש צילומי חתונות מקצועיים שפיתחו אפליקציה מתקדמת. כזו שתוכלו באמצעותה לבחור את התמונות הרצויות לכם. סמוך מאוד למועד האירוע. זה נוח וזה נפלא לראות את התמונות כל כך מהר!

צילומי חתונה יכללו בדרך כלל צילומי הכנות, גם של החתן וגם של הכלה, לאחר מכן צילומי

באדיבות אלרן LILO ביטון צילום אירועים.
באדיבות אלרן LILO ביטון צילום אירועים.

חוץ אתרים שיבחרו ע"י הצלמים ובני הזוג לפני הכניסה לאולם, עם ההגעה לאולם- צילומי המקום עצמו, צילומי קבלת הפנים, צילומי משפחה, חופה ומסיבת החתונה. עוד בתכנון האירוע חשוב לתכנן את אופן הצילום הנדרש על ידכם. צלמים לאירועים הוא דבר שעליו לא מתפשרים לכן עליכם להרגיש בטוחים עם הצלם שלכם להיות עם בטחון מלא ואמון מלא באיש שנמצא אחרי העדשה. צלמי חתונות מומלצים לפתח קשר חברי אם הזוג ולהבהיר להם שהם איתם בכל שעות הפעילות אך ורק בשבילם.

 

צילום טראש דה דראס

במהלך הימים הלחוצים שלפני החתונה, זו ההזדמנות להתפרק ולבצע טראש דה דראס, להפוך בגדים יפים ומעוצבים לבגדים מלוכלכים ורטובים והעיקר ליהנות מחוויה עוצמתית שבה אפשר לעשות כמעט כל מה שרוצים !
הזוג הצעיר שיודע שבעוד כמה ימים יצטרך ללבוש בגדים מוקפדים של כלה וחתן, מגיע לצילומים כשהחתן לבוש בחליפה מעוצבת והכלה לובשת שמלת כלה יפהפייה .אך אלה אינם הבגדים המיועדים לאירוע הקרב ובא אלא בגדים לטובת צילומי טראש מיוחדים.

באדיבות טל אקוקה צילום אירועים
באדיבות טל אקוקה צילום אירועים

מוזמנים להכנס לנבחרת הצלמים של פורטל האירועים מתחתנים גרופ

ולבחור את הצלם הבא שלכם מתוך הרשימה המנצחת שלנו בפורטל!!!

https://mithatnimgroup.com/צילום/

מתחתנים ?! שתפ/י ,זו הזדמנות לספר :

יש לכם שאלה או משהו להוסיף? כתבו לנו בתגובות.

צרו איתנו קשר

    שם מלא
    טלפון
    מייל
    מה מעניין אותך?
    מקום האירוע
    תאריך האירוע

    mailto
    apps
    filter_list
    phone
    add

    קטגוריות

    add
    בואו נדבר
    הי,
    מזל טוב!
    איך נוכל לעזור?