איך בוחרים די ג'יי לחתונה- המדריך המלא

בחירת די ג'יי לחתונה

בחירת די ג'יי לחתונה מצריכה המון כובד ראש. תקליטנים רבים מציעים את שרותם הזהה, ואתם נדרשים לבחור בקפידה את האחד שיבין לצרכים הייחודיים לכם – יבין את הקצב הרצוי, יגבה סכום סמלי ויותיר אתכם עם טעם של עוד. כדי להקל עליכם ריכזנו את כל הדילים בקטגוריית מוסיקה / די ג'יי לחתונה כך שכל שעליכם לעשות הוא ללחוץ כאן  ולבחור את די ג'יי שהכי תתחברו אליו בתקציב ובסגנון שלכם.

היות וקיימים אין ספור די ג'יי לחתונה, כתבנו עבורכם מספר טיפים חשובים שידריכו אתכם בבחירת דיג'יי לחתונה: ממה יש להיזהר, על מה כדאי להקפיד ואילו דברים חייבים לבדוק בטרם חותמים על חוזה.


קרדיט לתמונה DJ בן שושן

מאיפה מתחילים?

חשוב ביותר לקבל המלצות – מומלץ לפנות למספר תקליטנים שקיבלתם עליהם המלצות מחברים שהתחתנו, או לכאלה שיצא לכם לשמוע באירועים והתרשמתם מהם. אם נהניתם מהמוזיקה בחתונה שהוזמנתם אליה, בקשו כרטיס ביקור מהתקליטן. אל תשכחו לקחת גם את שמו, למקרה שמדובר בחברה.
לפני צאתכם לפגישות עם התקליטנים הפוטנציאליים, כדאי לערוך עימם שיחת תיאום ראשונית בטלפון על מנת לקבל ממנו אינדיקציה האם הציפויות שלכם תואמות לתקציב שלכם.

הפגישה  – בפגישה, תפקידו של הדי ג'יי בעיקר להקשיב לכם ולקלוט את הסגנון שמתאים לכם. גם אם אינכם מומחים גדולים במוזיקה זה האירוע שלכם והקצב שלכם הוא מה מצריך להנחות את הדי ג'יי, הוא צריך להבין איזה סגנון יתאים לאופי האירוע והאורחים שלכם. בדרך כלל די ג'יי שיקלוט את הסגנון יזרום איתכם באותו הראש על מנת לתת לכם את הערב שעליו חלמתם ברמה הטובה ביותר.

כימיה – אחד הדברים החשובים בבחירת די ג'יי לאירוע הוא החיבור האישי – אדם שתרגישו נעים במחיצתו, שיסתכל עליכם בגובה העיניים ויבין על מה אתם חולמים במסיבת החתונה. חשוב שתרגישו שאתם מקבלים את מלוא תשומת הלב ושהדי ג'יי יהיה אדם סימפטי ברגע שתהיה כימיה טובה בין הזוג לבין הדי ג'יי תדעו שהוא התקליטן הטוב ביותר עבורכם.

התייעצו עם חברים: אם אינכם הראשונים בתור להתחתן ויש לכם משפחה או חברים שכבר עברו את המאורע, שאלו אותם כיצד בחרו את התקליטן לחתונה.
אופי האירוע שלכם ושל זוג החברים שלכם יכול להיות דומה ועל כן זו יכולה להיות המלצה יעילה.

מקצועיות – חובה שהדי ג'יי שלכם יהיה מנוסה . תקליטן טוב הוא תקליטן שכל חתונה שלו נשמעת אחרת מבחינת ההרכב והרצף המוזיקלי, כזה שיידע להשתמש גם בקטעי מוזיקה מיוחדים יש תקליטנים היום המרכיבים את המוסיקה ומכינים את הרימיקסים לבד ובגרסאות שונות מותאמות ומיוחדות לשירים מוכרים. מוזיקה שתדבר לאופי האורחים ותגרום לאנשים לזוז – באירוע אחד זה יכול להיות מוסיקה מזרחית, אלטרנטיבית, רוק ולכן די גיי
צריך להיות מנוסה מאוד, שכבר עבד עם סוגי קהל שונים ככל שניתן.
התרשמות – בקשו מהתקליטנים שמצאו חן בעיניכם לצפות בסרט מוקלט כדי שתוכלו להתרשם מעבודתם באירוע. עדיף לצפות בסרט המכיל את חומר הגלם, ולא בגרסה הערוכה. חשוב לוודא הדי ג'יי מרגיש את הקהל וזורם עם האירוע, שהוא יודע ליצור מעברים חלקים בין השירים כך שלאירוע יהיה פסקול מתמשך שיגרום לאנרגיה חיובית על הרחבה.

הפגישה נוספת –
בחירת המוזיקה ותיאום ציפיות. כשבועיים לפני החתונה עורכים פגישה בה אתם אמורים לבחור את הקו המוזיקלי של האירוע – קבלת פנים, חופה, ריקודים, הפסקות ועוד. בפגישה, ספרו לדי ג'יי
על אופי האירוע שלכם – כמה אזורי התרחשות יש בחתונה, איך אתם מתכננים להיכנס לחופה, האם יש תוכנית אמנותית או ברכות, מהו הרכב האורחים (כמה צעירים וכמה מבוגרים) ומהו מהלך האירוע הצפוי.
בפגישה זו חשוב לצאת עם קו סגור של המוסיקה ולספר לתקליטן הנבחר איזה מוסיקה לא תתנגן באירוע ואיזה כן.
 אל תשכחו שהמוזיקה צריכה להתאים ליתר מרכיבי האירוע, ליצירת סגנון אחיד. אם בקבלת הפנים מתנגנת ברקע מוזיקת אופרה עדינה.

חשוב לדעת!!!

תייחסו חשיבות לעצות של הדיג'יי  תקליטן לאירועים יכול להיות במידה מסוימת סוג של מנהל אירוע. יהיו לו לא מעט עצות למענכם בעניין הכניסה לחופה ואפילו גם בנודע ללו"ז החתונה כך שהמסיבה עצמה תזרום בצורה הטובה ביותר. קחו בחשבון את העצות שלו ואל תפסלו אותן על הסף גם אם אתם סגורים הרבה לפני שפגשתם אותו על הלו"ז.

הפרטים הקטנים והחשובים
לאחר שמצאתם את בדי ג'יי שמתאים לכם, ודאו עימו עוד כמה נקודות חשובות נוספות:
חברת מוזיקה – חשוב שהתקליטן איתו סגרתם יהיה זה שיגיע לאירוע שלכם ולא מישהו אחר מהחברה.
גיבוי – חשוב מאוד שלתקליטן שלכם יהיה ציוד גיבוי, במידה ומכל סיבה שהיא הציוד המקורי יפסיק לעבוד המסיבה לא תעצור והגיבוי יכנס לעבודה והחתונה תמשיך ללא מעצורים.
חשוב לבדוק  – ברוב המקומות מותקנות מערכות תאורה והגברה אליהן אמור התקליטן להתחבר. בידקו אם התקליטן שלכם עבד בעבר במקום ומכיר את המערכות המותקנות בו, ואם הוא מביא איתו מערכת נוספת לחופה מרוחקת במקרה הצורך. כמו כן יש להקפיד שעוצמת המוזיקה תהיה כזו שתאפשר לאנשים היושבים סביב השולחנות לנהל שיחה. בנוסף חשוב לתאם מראש במידה והחופה מרוחקת מעמדת התקליטן שהוא מגיע עם ציוד מתאים לחופה.

לסיום –  חשוב לבדוק עם הדי ג'יי שלכם את שעות העבודה ולציין בהסכם את השעות יש תקליטנים שיסיימו את העבודה בחצות ואז יחייבו אותכם על שעות נוספות ויש תקליטנים שייתנו אירוע ללא הגבלת זמן, חשוב מאוד לציין בהסכם את שעות העבודה.

חושבים שמצאתם טעות בכתבה רשמו לנו בתגובות ונתקן מיד.
די גיי הרוצה להצטרף לפורטל מוזמן לעשות זאת בטלפון – 072-3957414
פורטל האירועים מתחתנים גרופ מאחל לכם מזל טוב ומקווה שעזרנו בכתבה.
<<לכניסה לרשימת התקליטנים לחצו כאן>>

מתחתנים ?! שתפ/י ,זו הזדמנות לספר :

יש לכם שאלה או משהו להוסיף? כתבו לנו בתגובות.

צרו איתנו קשר

    שם מלא
    טלפון
    מייל
    מה מעניין אותך?
    מקום האירוע
    תאריך האירוע

    mailto
    apps
    filter_list
    phone
    add

    קטגוריות

    add
    בואו נדבר
    הי,
    מזל טוב!
    איך נוכל לעזור?